Fryzjer Metro Ursynów

Transformacja 2012

Temat: Ursynow - dobry fryzjer?


On Mon, 03 Jan 2005 17:18:41 +0100, Goosie wrote:
Hej,
pytanie glownie do internautek ;-) mam ochote na radykalne ciecie i boje sie
oddac w rece pierwszego lepszego z brzegu fryzjera. Czy moglibyscie mi
polecic zaufanego fryzjera w okolicach Natolina/Kabat badz - ogolniej -
Ursynowa? Podstawowy warunek - nie chce po wyjsciu wygladac ufryzowana na
wlasna matke, bo to sie zdarza w 90% przypadkow...
dzieki,
Gosia


Na KEN 96 koło Metra Ursynów jest mały zakład fryzjerski razem z
manicure i solarium. Wystrój wnętrza, większość klienteli i fryzjerki
są w stylu Dody, Barbie itp., ale nie należy się zrażać ;)
Farbowałam u nich włosy i jestem zadowolona. Fryzjerki są młode i
mało konserwatywne. Na pewno nie będziesz przypominać swojej matki po
wizycie w tym zakładzie ;)


Źródło: topranking.pl/1791/ursynow,dobry,fryzjer.php


Temat: fryzjer na Ursynowie
Na Ursynowie - idziesz Gandhi od stacji Imielin (Multikino) w kierunku
Rosola (tak jak jedzie 503 w strone centrum), pierwsza poprzeczna to
Cynamonowa (tam kiedys byl bazarek Na Dolku chyba), skrecasz w prawo, jakies
200 metrow idziesz - po prawej bedzie chyba Urzad Dzielnicy a po lewej ciag
pawilonow (m.in. tez poczta) - w pierwszym pawilonie, na gorze, wejscie od
tylu jest fryzjer.
Pozdrawiam
Rafal

Źródło: topranking.pl/1792/fryzjer,na,ursynowie.php


Temat: tani fryzjer meski na ursynowie
Gdzie na Ursynowie (lub gdziekolwiek w poblizu metra) znajde jakiegos w
miare taniego fryzjera meskiego. U mnie w miescie moge sie ostrzyc za 7,-
pln. W Warszawie nie licze na az tak dobra cene, ale moze ktos moglby mi
polecic cos niewiele drozszego?

Goraco pozdrawiam w chlodny wieczor,


Źródło: topranking.pl/1792/tani,fryzjer,meski,na,ursynowie.php


Temat: tani fryzjer meski na ursynowie


Krzys wrote:
Gdzie na Ursynowie (lub gdziekolwiek w poblizu metra) znajde jakiegos w
miare taniego fryzjera meskiego. U mnie w miescie moge sie ostrzyc za 7,-
pln. W Warszawie nie licze na az tak dobra cene, ale moze ktos moglby mi
polecic cos niewiele drozszego?


Niewiele? zapomnij... :)
Kiedyś tanio strzygli w szkołach fryzjerskich, ale jak jest teraz to nie
wiem.

KG


Źródło: topranking.pl/1792/tani,fryzjer,meski,na,ursynowie.php


Temat: tani fryzjer meski na ursynowie


Gdzie na Ursynowie (lub gdziekolwiek w poblizu metra) znajde jakiegos w
miare taniego fryzjera meskiego. U mnie w miescie moge sie ostrzyc za 7,-
pln. W Warszawie nie licze na az tak dobra cene, ale moze ktos moglby mi
polecic cos niewiele drozszego?


Raczej marne szanse. W pasażu przy Natolinie chłopaki strzygą chyba za 19
zł.

Pozdrawiam


Źródło: topranking.pl/1792/tani,fryzjer,meski,na,ursynowie.php


Temat: tani fryzjer meski na ursynowie


Gdzie na Ursynowie (lub gdziekolwiek w poblizu metra) znajde jakiegos w
miare taniego fryzjera meskiego. U mnie w miescie moge sie ostrzyc za 7,-
pln. W Warszawie nie licze na az tak dobra cene, ale moze ktos moglby mi
polecic cos niewiele drozszego?


Na Chomiczówce, na pętli autobusowej jest fryzjer za 10 zł (męski)
Dojazd autobusami: 116 (z Wilanowa), 105 (spod Pałacu Kultury od str. Emilii
Plater), 520 (z Marysina) i E1. NIestetu z Ursynowa nie wiem jak dojechać i
będzie to kawał drogi.


Źródło: topranking.pl/1792/tani,fryzjer,meski,na,ursynowie.php


Temat: Dobry damski fryzjer - tym razem info podaje


rena wrote:

| Na tej grupie kilka razy polecana byla - i to zdecydowanie slusznie! -
pani
| Magda z zakladu na Mickiewicza. Otoz zainteresowanym paniom spiesze
doniesc,
| ze pani Magda na Mickiewicza juz nie pracuje. Przeniosla sie do nowego
| salonu na Bródnie, w nowym bloku na ul. Chodeckiej. Telefon 798 09 59.
| Ladnie, milo, niedrogo.

naprawde ladnie scina? a radzi sobie z krotkimi wlosami? kiedys skorzystalam
z takiego polecenia i okazalo sie, ze fryzjerka byla mistrzynia, jesli
chodzilo o wlosy dlugie - koki, upiecia i te sprawy. strzyc i cieniowac nie
potrafila, ale imala sie, co bolesnie odczulam na swojej lepetynie.


Na krotkie wlosy polecam salon Studio Calypso przy metrze Ursynow (w tym
pasazu, na gorze), fryzjerka Ania B. Potrafi zrobic nie tylko cudo, ale
dokladnie to cudo, o ktore ci chodzi.


Źródło: topranking.pl/1792/dobry,damski,fryzjer,tym,razem,info,podaje.php


Temat: Gdzie w Warszawie... TANI FRYZJER?
belgradzka 44 ( rog KEN ) wysiadasz z metra natolin idziesz jakies 20 metrow
i jest :))

teraz maja tam promocje i strzyzenie meskie 20 PLN , pozdro


szukam niedrogiego fryzjera. najlepiej gdzies na ursynowie/mokotowie,
chociaz
niekoniecznie ;)

dzieki z gory za wszelkie info

bacique

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl



Źródło: topranking.pl/1792/gdzie,w,warszawie,tani,fryzjer.php


Temat: Dobry fryzjer w Warszawie
ja chodze...
no ja tez nie za bardzo bylam zadowolona fryzjerami ale ostatnio znalazlam w
necie zaklad fryzjerski "agneess"miesci sie w galerii ursynow na natolinie
mieszkam na powislu wiec nie za blisko ale metro itd..najwazniejsze bylo
warto:)pojechalam tam poprostu w ciemno..i jestem bardzo zadowolona..pani mi
podceila wloski zrobila sliczny balejaz..na haslo z ich stronki z netu
zaplacialm 20%taniej:)aa i dostalam maseczke l'oreala taka mala gratis;)jestem
bardzo zadowolona;)niedlugo znow sie wybiore na odrost i podciecie;)
ja chodze do pani malgosi:) a tu jest adres internetowy i masz wszystko co
chcesz wiedziec:)

www.agneess.com/uslugi.htm
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,24573956,24573956,Dobry_fryzjer_w_Warszawie.html


Temat: Hanna Roszkowska Studio, Warszawa-Ursynów
Hanna Roszkowska Studio, Warszawa-Ursynów
Witam, ostatnio postanowiłam przetestować ten salon fryzjerski (skoro, odkąd
powstał, mijam go codziennie w drodze do i z metra...). Wrażenie pierwsze -
pozytywne bardzo. Poratowano moje włosy (przemiła, dokładna, cierpliwa pani
fryzjerka Ania) przed wszystkim. Czy ktoś z Was tam "chadza" z głową? Jakie
wrażenia? Ceny mają bardzo przystępne (za kolor i lekką dekoloryzację na
całych włosach, a mam b. długie, zapłaciłam tylko 160 zł).

Co mnie z kolei zdziwiło, to to, że w momencie dawania napiwku fryzjerce
miałam wrażenie popełniania faux pas, bo ta pani z szybkością błyskawicy
oddała napiwek kobiecie, która wyglądała na właścicielkę lub kogoś w rodzaju
kierownika).

Poza tym warszawskim na ul. Gandhi mają też salon w Wysokim Mazowieckim, z
tego, co wiem.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,74632974,74632974,Hanna_Roszkowska_Studio_Warszawa_Ursynow.html


Temat: salon fryzjerski metro ursynow
salon fryzjerski metro ursynow
moj kolezanka z pracy pod niebiosa wychwala salon fryzjersko-kosmetyczno-
solaryjny :) kolo stacji metra ursynow, ale wlasnie poszla na urlop, a ja nie
mam pojecia, gdzie to jest i czy rzeczywiscie jest taki dobry
znacie go moze? mozecie mi tam jakas fryzjerke polecic? ew. czy znacie numer
tel?
z gory dzieki
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,43844383,43844383,salon_fryzjerski_metro_ursynow.html


Temat: Najlepsze profesjonalne, dodajace objetosci!
Maskę 5 ziół kupiłam w Wawie, na Ursynowie w hurtowni fryzjerskiej na ul Komisji
Edukacji Narodowej.
Numeru nie pamiętam,ale znajduje sie ona niedaleko stacji metra Natolin( jak się
wysiada z metra to trzeba się cofnąć trochę w stronę ronda-tam jest taki ciąg
skleópw)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,55847041,55847041,Najlepsze_profesjonalne_dodajace_objetosci_.html


Temat: Warszawa,Ursynów - salon urody przy metrze? Help:)
Warszawa,Ursynów - salon urody przy metrze? Help:)
Witam, mam pytanie za 100 punktów: gdzie na Ursynowie, najchętniej przy linii
metra, jest jakiś sympatyczny salon kosmetyczny? Taki na szybki manicure,
solarium, może fryzjera po pracy... Bez nafąfanych wiecznie piękności za
"ladą" w środku :). Napisałam o tej "linii" metra, bo zależy mi, co by miejsce
było w punkcie, że wyskakuję z metra i nieomalże już jestem w w.w. salonie.
Tak to tylko w erze?
Będę wdzięczna za podpowiedzi, nadal nie znam za dobrze Ursynowa.
(Założyłam podobny wątek na f Ursynów, ale niewiele osób odpowiedziało -
dokładniej jedna - nie bijcie za zduplikowanie tematów).
Pzdr, LeeLoo
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,61256322,61256322,Warszawa_Ursynow_salon_urody_przy_metrze_Help_.html


Temat: SZUKAM NAPRAWDE DOBREGO FRYZJERA W WAWIE
Witam,moge polecic fryzjera,mojego ulubionego Pawla,do ktorego chodze juz ..8
lat.Wczesnie j pracowal na ul.Koncertowej w zakladzie fryzj.ale miesiac temu
otworzyl swoj salon,niedaleko metra Ursynow,nie znam adresu ale moge podac
tel.501706243 oraz stacjonarny,ale nie wiem czy juz dziala:4354085.Jest to
naprawde swietny fryzjer i dam sobie za niego reke uciac,jeszcze nie zdarzylo
mi sie przez te lata,zebym wyszla od niego niezadowolona i
nieusmiechneta.Jezeli ktoras z Was do niego pojdzie prosze o opinie,jestem
ciekawa czy nie tylko ja mam takie odczucia...pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,5595146,5595146,SZUKAM_NAPRAWDE_DOBREGO_FRYZJERA_W_WAWIE.html


Temat: czarna lista fryzjerów
Tez odradzam, stanowczo!!! Poszlam tam raz, skuszona ulotkami, ktore wciskaja
przy wejsciu do metra Ursynow - niby fachowa obsluga i profesjonalne
kosmetyki. Prosilam tylko o ulozenie, bo szlam na slub, a moja fryzjerka
akurat w te sobote nie pracowala. Na Wokalna mam rzut beretem, wiec poszlam.
Zajal sie mna pan, ktoremu walilo spod pach tak, ze bliska bylam uduszenia
(sie). Zrobil mi fryzure siedemdziesiecioletniej pani po trwalej - tapir na
calej glowie i tona lakieru. Nie wiem, czemu nie wyszlam w tracje
ukladania 'fryzury', chyba tylko dlatego, ze zdebilam ze zgrozy. W domu
szczotka, zeby tylko wyczesac ten lakier i troszke przyklepac tapir. Humor i
tak mialam popsuty przez caly wieczor. A pani w recepcji rzeczywiscie niemila.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,7136242,7136242,czarna_lista_fryzjerow.html


Temat: Fryzjer Warszawa Ursynów?? Wokalna - DNO!!!
Fryzjer Warszawa Ursynów?? Wokalna - DNO!!!
Witam:)Czy ktoś posiada namiary na dobry, sprawdzony zakład fryzjerski na
Ursynowie? Zalezy mi na jakims sympatycznym i w miarę sensownym cenowo
miejscu, gdzie można przyjśc bez obawy, że potraktują cię jak intruza, tylko
dlatego, ze "tylko" strzyżesz włosy. Chodziłam kiedys do malutkiego zakladu
na Koncertowej (za basenem) z super cennikiem (strzyzenie pań 20 pln, z
modelowaniem 35)i bardzo fajną obsługą, ale niestey zamknieto go. Czy ktoś
może mi coś polecić - najchetniej w rejonie metra Ursynów, Stokłosy, Imielin,
ewentualnie dalej, za maxymalną ceną 40 pln za strzyzenie plus czesanie??
Aha, przy okazji wspomnę, ze absolutnie NIE POLECAM zakładu fryzjersko-
kosmetycznego na Wokalnej - takiego chamstwa jak tam, chyba nigdzie nie
spotkałam, i to, co mi paniusia zrobiła tam dziś z wlosami, i jak skwitowała
moje oburzenie, nadawało by się na wtret fryzjerski do powieści
socrealistycznej...


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,7202261,7202261,Fryzjer_Warszawa_Ursynow_Wokalna_DNO_.html


Temat: Fryzjer dla dzieci - Warszawa
My mamy fryzjera na ursynowie. Jest to fryzjer dla dorosłych który
tez strzyże dzieci. Wygląda to tak że np tatuś lub mamusia siada na
krzesle a dziecko siada rodzicowi na kolanach. U nas pierwsze
strzyżenie miało miejsce jak mały miał roczek ukończony i było ok.
Dodam że mały też miał i ma bujną czupryne.
Wiem że w warszawie są fryzjerzy którzy strzygą tylko dzieci ale z
doświadczenia innych mam wiem że tak naprawde brak im
profesjonalizmu i podejscia do dziecka, natomiast jest duzo zakładów
dla doroslych w których strzygą dzieci i w których mają podejscie do
maluszków i taki własnie zakład my znalezlismy
Salon nazywa się Złota Rybka - tel. 6432797. Ulicy nie pamietam ale
znajduje sie tuż przy metrze Stokłosy, jest to taki osiedlowy zakład
fryzjersko-kosmetyczny.
Pozdrawiam
Piotruś moje kochane maleństwo
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,611,82960263,82960263,Fryzjer_dla_dzieci_Warszawa.html


Temat: Nieznany grob
Gość portalu: Peppers napisał(a):

> Jeszcze niedawno w Lesie Kabackim zaraz przy jednej ze sciezek byl grob
> nieznanego zolnierza. Jednak ostatnio po tym miejscu nie ma ani sladu. Czy
> ktos wie co sie stalo z tym grobem. Czuje sentyment do tego miejsca. Zawsze
> gdy tamtedy przechodzilem musialem na chwile zatrzymac sie przy tej samotnej
> mogile. Dokladna lokalizacja tego miejsca: Jedzie sie sciezka rowerowa z Hit
> (Tesco) do lasu, nastepnie wjezdza sie w las drozka jakies 30 metrow od
> nasypu metra, po kilkuset metrach drozka ta krzyzuje sie niebieskim szlakiem
> turystycznym, zaraz za tym skrzyzowaniem po prawej stronie bylo owe miejsce.
> Prosze was, jesli ktos wie co sie stalo niech da mi znac. Pozdrawiam!
no i sam widzisz. jacy jesteśmy. Nikt nie odpowiedział ! Co innego, gdybyś
zapytał o dobrego fryzjera na Ursynowie, czy inny pierdolet O ! wtedy dostałbyś
23 odpowiedzi. Przykro mi,ze nie wiem, co się stało z tą mogiłą;także
zauważyłam, że jej nie ma. napisz do radnego Skubiszewskiego, w tym forum
znajdziesz Jego adres e-mail i przypuszczam, ze odpowie. Albo zadzwoń do rady
gminy ( czy jak to się teraz nazywa ) i uzyskasz info. pozdr. EE

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,289,5799122,5799122,Nieznany_grob.html


Temat: Kabaty - jak się mieszka?
mieszkam na Kabatach od 2 lat i generalnie jestem zadowolona. Przeprowadziłam
sie tu ze Stegien, z blokowiska, ktore powoli zaczyna upodabniac sie do
slamsow...Na nowym osiedlu czuje sie bezpiecznie,wracajac poznym wieczorem od
metra. Lubie chadzac na spacery po okolicy, lubie "swoja" nowa fryzjerke, ktora
odwiedzaja juz prawie wszystkie moje kolezanki, lubie sympatycznego pana w
malym sklepiku, ktory codzien wita mnie z usmiechem, lubie mala osiedlowa
biblioteke i lubie sprzedawce ze sklepiku dla zwierzat na tym slynnym
tak "znielubianym" kabackim bazarku ;-)
moze i jest to wielka warszawska sypialnia, denerwuja mnie grupy malolatow
chichoczace do pozna w nocy pod moim oknem w Alei Kasztanowej i grupy
rozkrzyczanych, biegajacych w te i z powrotem dzieci w przeroznym wieku, ale
mimo wszystko ciesze sie, ze tu mieszkam. Chociaz tez, jak Ola, nie mam tu zbyt
wielu znajomych (z Kabat nie znam w zasadzie nikogo); za to mam blisko do
znajomych na Ursynowie i do kina :)

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,289,71161,71161,Kabaty_jak_sie_mieszka_.html


Temat: Dobry fryzjer Ursynów? Wokalna - DNO!!!
Dobry fryzjer Ursynów? Wokalna - DNO!!!
Witam:)Czy ktoś posiada namiary na dobry, sprawdzony zakład fryzjerski na
Ursynowie? Zalezy mi na jakims sympatycznym i w miarę sensownym cenowo
miejscu, gdzie można przyjśc bez obawy, że potraktują cię jak intruza, tylko
dlatego, ze "tylko" strzyżesz włosy. Chodziłam kiedys do malutkiego zakladu
na Koncertowej (za basenem) z super cennikiem (strzyzenie pań 20 pln, z
modelowaniem 35)i bardzo fajną obsługą, ale niestey zamknieto go. Czy ktoś
może mi coś polecić - najchetniej w rejonie metra Ursynów, Stokłosy, Imielin,
ewentualnie dalej, za maxymalną ceną 40 pln za strzyzenie plus czesanie??
Aha, przy okazji wspomnę, ze absolutnie NIE POLECAM zakładu fryzjersko-
kosmetycznego na Wokalnej - takiego chamstwa jak tam, chyba nigdzie nie
spotkałam, i to, co mi paniusia zrobiła tam dziś z wlosami, i jak skwitowała
moje oburzenie, nadawało by się na wtret fryzjerski do powieści
socrealistycznej...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,643,7202244,7202244,Dobry_fryzjer_Ursynow_Wokalna_DNO_.html


Temat: Dobry fryzjer Ursynów? Wokalna - DNO!!!
Gość portalu: Nadia napisał(a):
p Kasia z Koncertowej przeniosła się w okolice ujęcia wody oligoceńskiej przy
ulicy Herbsta. Zadzwoń na stary numer - tam jest kontakt do niej na komórkę

> Witam:)Czy ktoś posiada namiary na dobry, sprawdzony zakład fryzjerski na
> Ursynowie? Zalezy mi na jakims sympatycznym i w miarę sensownym cenowo
> miejscu, gdzie można przyjśc bez obawy, że potraktują cię jak intruza, tylko
> dlatego, ze "tylko" strzyżesz włosy. Chodziłam kiedys do malutkiego zakladu
> na Koncertowej (za basenem) z super cennikiem (strzyzenie pań 20 pln, z
> modelowaniem 35)i bardzo fajną obsługą, ale niestey zamknieto go. Czy ktoś
> może mi coś polecić - najchetniej w rejonie metra Ursynów, Stokłosy, Imielin,
> ewentualnie dalej, za maxymalną ceną 40 pln za strzyzenie plus czesanie??
> Aha, przy okazji wspomnę, ze absolutnie NIE POLECAM zakładu fryzjersko-
> kosmetycznego na Wokalnej - takiego chamstwa jak tam, chyba nigdzie nie
> spotkałam, i to, co mi paniusia zrobiła tam dziś z wlosami, i jak skwitowała
> moje oburzenie, nadawało by się na wtret fryzjerski do powieści
> socrealistycznej...

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,643,7202244,7202244,Dobry_fryzjer_Ursynow_Wokalna_DNO_.html


Powered by WordPress, © Transformacja 2012